Forum FORUM klanu Bractwo_Stali Strona Główna FORUM klanu Bractwo_Stali

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasady

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM klanu Bractwo_Stali Strona Główna -> Kampania online III Teutonic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markouno




Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 1:44, 07 Sty 2010    Temat postu: Zasady

Proponuje czarno na bialym wypisac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Milanos




Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalinówka Kościelna(okolice Białegostoku)

PostWysłany: Czw 14:04, 07 Sty 2010    Temat postu:

A co będziemy wypisywać o to zasady z orga ogólne i ich używajmy
1. Tury

a) Sejvy uploadujemy na [link widoczny dla zalogowanych] i dajemy link na forum w temacie "Kolejka". Mile widziane jest informowanie o turze również na gg. Każdy ma 24 godz na wykonanie swojej tury. Jeżeli w tym czasie to nie nastąpi, turę robi MG. W przypadku, gdy ktoś trzy razy z rzędu osobiście nie wykona kolejki, wypada z gry, a jego miejsce zajmuje pierwsza osoba na liście rezerwowej.

b) W razie dłuższej, uzasadnionej nieobecności (np. wyjazd na tydzień-dwa) i związanego z tym braku możliwości samodzielnego wykonania tury, gracz powinien powiadomić o tym MG i znaleźć tymczasowego zastępcę.

2. Dyplomacja

a) Za wiążące uznawane są wyłącznie traktaty zawarte oficjalnie, tzn. ogłoszone na forum i potwierdzone przez wszystkie zainteresowane strony. MG nie będzie brał pod uwagę tajnych ustaleń poszczególnych graczy.

b) W przypadku znaczącego złamania paktu MG może zasymulować bunt w kraju agresora, polegający na stracie pewnej kwoty pieniędzy, spaleniu budynku, dezercji wojska. Rozmiar takiego buntu będzie wyznaczany przez MG na podstawie strat spowodowanych złamaniem paktu i nie podlega on dyskusji.
W takiej sytuacji Gracz, który wykonuje turę przed osobą która złamała pakt, przekazuje turę wyłącznie MG, ten symuluje bunt i przekazuje turę do winowajcy.
Bunt może powstać jedynie w wyniku złamania oficjalnego paktu podpisanego w ambasadzie.
Bunt nie powstanie, jeśli pakt został oficjalnie wypowiedziany w ambasadzie na 2/4 tury wcześniej w razie nieagresji/sojuszu. W razie ataku na naszego sojusznika, możemy atakować po upływie 1/2 tur ( nieagresja/sojusz ). Liczy się kolejność zawarcia paktu.

c) Wejście na teren państwa z którym łączy nas pakt o nieagresji, będzie uznawane za atak.

d) W przypadku wypowiedzenia wojny, gracze są proszeni o uzasadnienie wybuchu konfliktu - szczególnie mile widziane są barwne opisy utrzymane w klimatach epoki:)

e) W przypadku wojny pomiędzy dwoma sojusznikami, gracz jest zobowiązany opowiedzieć się po jednej ze stron.

3. Krucjaty i Dżihady.

a) Prawo do zwoływania krucjaty ma wyłącznie Papież (tzn. osoba grająca Państwem Papieskim, MG). W razie jego braku, decyduje głosowanie nacji katolickich.

b) Zabrania się sprzedawania/oddawania miast wyznaczonych jako cel krucjaty/dżihadu.
Przepisy te mają zadanie utrudnić rozgrywkę i uczynić ją bardziej klimatyczną. Ich złamanie będzie karane wydaleniem z kampanii.

c) Bezwzględnie zabrania się atakowania krucjatą krajów chrześcijańskich ( w tym prawosławnych ). Wyjątek stanowią sytuacje, w którym państwo chrześcijańskie wspomaga czynnie kraj muzułmański(udziela mu pomocy wojskowej na jego terytorium, pozwala przemaszerować jego wojskom przez własne terytoria, broni osad tego kraju etc.).

d) Zabrania się atakowania dżihadem państw muzułmańskich

4. Agenci:

a) Zabrania się uzywania szpiegów, w celu zdobycia miasta lub fortu przeciwnika ( poprzez otwieranie bram )

b) Zabrania sie zabijania członków rodziny i generałów, w tym osoby papieskiej.

5. Forty:

a) Zabrania sie przekupywania fortów dyplomatami.

b) Zabrania się budowania wiecej niż dwóch fortów w prowincji na jednego gracza ( nie wolno łączyc limitów np. w jednej prowincji cztery forty, w innej zero )

5. Pozostałe

a) Zabrania sie zatapiania statków przebywających w porcie.

b) W sytuacjach nieuregulowanymi przepisami wszelkie decyzje podejmuje MG, od których nie ma odwołania.

c) Uczestnicy kampanii zobowiązani są wysłać hasła MG zaraz po wykonaniu 1 tury. W przypadku nie wywiązania się z tego zadania karą będzie wydalenie z rozgrywki.

d) Zabrania się sztucznego podtrzymywania nacji przy życiu, poprzez oddawanie im miasta na peryferiach.

e) Zabrania się używania jednostek, uzyskanych poprzez zamianę miasta ( po za jedną, potrzebną do utrzymania miasta )

f) Zakazuje się handlowania miastami z nacjami neutralnymi, przed podpisaniem rozejmu z wrogiem.

g) Zakazuje się poddawania gry, poprzez zostawianie pustych miast, bądź oddawania ich sojusznikowi.

h)Zabronione jest burzenie budynków w oblężonej osadzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM klanu Bractwo_Stali Strona Główna -> Kampania online III Teutonic Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin